Het gebruik van een klanthiërarchie

15 mei 2018

In een makkelijke wereld heb je als organisatie een klant en die klant heeft een relatienummer waar alles van die klant aan gekoppeld wordt. De echte wereld is echter vaak wat complexer. Helemaal als organisaties en klanten groter worden. Om dan toch overzicht te houden, en slim te kunnen werken, is het handig om binnen […]

Lees verder...

De toegevoegde waarde van niet standaard software voor incassobureau’s

28 maart 2018

De markt voor incassobureau’s en deurwaarders is de afgelopen jaren enorm veranderd. Dat is onder andere een gevolg van gewijzigde wetgeving en veranderingen in de wereld. Die nieuwe wereld heeft onbewust wellicht wel de grootste impact. Daar schuilen namelijk niet alleen de dreigingen, maar ook de kansen om het anders te doen. Om je te […]

Lees verder...

Communiceren via portals en bots

27 februari 2018

De manier waarop organisaties met klanten communiceren is aan het veranderen en dan vooral als het gaat om de communicatie met particulieren. We zien al een enige tijd een trend waarbij communicatie niet meer primair telefonisch of zelfs per email verloopt. Meer en meer ontstaan er andere kanalen die gebruikt worden voor communicatie. Denk bijvoorbeeld […]

Lees verder...

Tips en uitdagingen bij de internationale uitrol van software

6 februari 2018

Het implementeren van software is iets wat vaak wordt onderschat door opdrachtgevers en dat is niet vreemd. Veel opdrachtgevers vertegenwoordigen (een groep) eindgebruikers of zijn zelf eindgebruiker en het implementeren van software is niet hun dagelijkse werk. Eén van de lastige dingen daarbij is dat wat voor een gebruiker vanzelfsprekend is, niet vanzelfsprekend hoeft te […]

Lees verder...

Het voordeel van werken met kleine teams

19 januari 2018

Een vraag die wij bij CE-iT regelmatig terug zien keren bij grotere projecten is het verzoek of we op kunnen schalen, zodat de software eerder opgeleverd kan worden. Dat is geen vreemd verzoek, maar het is de vraag of met meer capaciteit het tempo in het project ook evenredig toe zal nemen. Het antwoord op […]

Lees verder...

Het inlezen en gebruiken van data

14 november 2017

Om MA!N in te zetten voor debiteurenbeheer, en andere toepassingen, zal MA!N moeten beschikken over data. Dit geldt ook voor andere credit management applicaties en je zou dit dus als iets standaards kunnen benoemen, maar net als bij veel andere dingen doen we ook dit bij CE-iT net wat anders dan anderen dat doen. Want […]

Lees verder...

Microsoft RemoteApp: werken met desktop applicaties zonder lokale installatie

29 september 2017

In onze blog over hoe onze cloud werkt hebben we gesproken over wat de cloud is en ook kort over het verschil tussen desktop en webapplicaties. Bij CE-iT werken we voor zowel intern als voor onze klanten met Microsoft RemoteApp. Voor ons intern is dit voor een groot deel ons virtuele kantoor met daarbij wat […]

Lees verder...

Project management met Trello

23 juni 2017

Bij CE-iT hebben we geen kantoor, maar dat betekent niet dat we binnen projecten niet met elkaar en met klanten samenwerken. Project Management als remote company vraagt alleen om een andere manier van afstemmen. Een belangrijke tool voor ons bij het project management is Trello. Wat is Trello Trello is een tool die je kunt gebruiken […]

Lees verder...

Credit Management Software in 2017

19 mei 2017

CE-iT bestaat sinds 2003 en in 2004 hebben wij voor het eerst onze Credit Management Software op de markt gebracht. Er is sindsdien behoorlijk wat veranderd. Zowel wat wensen van gebruikers en opdrachtgevers betreft als wat er technisch mogelijk is.

Lees verder...

Werken met MA!N in de CE-iT cloud

24 maart 2017

Nog niet zo lang geleden was het voor veel bedrijven ondenkbaar dat software en data in de “cloud” staan. Het idee was dat je dit op het eigen netwerk doet, omdat het daar veilig is. De afgelopen jaren is het beeld op dat punt snel veranderd en hebben wij steeds meer klanten die willen dat […]

Lees verder...